Ideepank

Eesti Energia erilahendus – välireklaami plakati sees olevad ledid tõmbavad tähelepanu.
Optibet erilahendus – Spordiennustuste uus tase, milles Optibet koefitsendid Postimees online uudiste feedis on seotud konkreerse spordiga.
KFC avamiskampaania – Hästi planeeritud kampaania digiekraanidel tõi avamispäevaks kohale väga palju ootusärevuses inimesi ning sündmus saavutas suure meediatähelepanu
Neste Eesti – kujundus, mis annab nii pildis kui ka sõnas edasi reklaamitava toote parimad omadused.
Tartu Noorsotöökeskus – Lastekaitsepäeva kampaania, mis pidi toimuma väliüritusena, aga eriolukorrast tulenevalt lahendati kampaania atraktiivse digiplakatiga välimeedias.
Tartu Ülikooli Loodusmuuseum ja botaanikaaed – kuidas disaineri ja kliendi suurepärane koostöö digitaalse kanali eelised parimal moel ära kasutab.
Imeliste uksekleebiste täislahendus koos valguskastiga Rocca Al Mares
Purina Kristiine eskalaatorite täisbränding
Arvato erilahendus, viscomist suur tõetruu sülearvuti
Samsung Stockmanni Liivalaia poolne 256m2 bänneripind
Kristiine lifti täisbränding meremuuseumile (koos helilahendusega)
Tallinki uksekleebiste erilahendus Ülemiste keskuse peasissepääsu välimistel klaaspindadel