Eesti Energia erilahendus – välireklaami plakati sees olevad ledid tõmbavad tähelepanu.Optibet erilahendus – Spordiennustuste uus tase, milles Optibet koefitsendid Postimees online uudiste feedis on seotud konkreerse spordiga.KFC avamiskampaania – Hästi planeeritud kampaania digiekraanidel tõi avamispäevaks kohale väga palju ootusärevuses inimesi ning sündmus saavutas suure meediatähelepanuNeste Eesti – kujundus, mis annab nii pildis kui ka sõnas edasi reklaamitava toote parimad omadused.Tartu Noorsotöökeskus – Lastekaitsepäeva kampaania, mis pidi toimuma väliüritusena, aga eriolukorrast tulenevalt lahendati kampaania atraktiivse digiplakatiga välimeedias.Tartu Ülikooli Loodusmuuseum ja botaanikaaed – kuidas disaineri ja kliendi suurepärane koostöö digitaalse kanali eelised parimal moel ära kasutab.Imeliste uksekleebiste täislahendus koos valguskastiga Rocca Al Mares